ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΚΟΙΝΩΝΙΑΛΙΜΑΝΙΠΟΛΙΤΙΚΗ

TO ΤΡΑΜ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Σπύρος Σπυρίδων

Στους δρόμους του Πειραιά θα δούμε ύστερα από 40 ολόκληρα χρόνια και πάλι Τραμ.

Αρκετά διαφορετικό βέβαια από εκείνο που θυμούνται, με νοσταλγία ίσως, οι παλιότεροι. Αλλά και οι κυκλοφοριακές συνθήκες βέβαια που επικρατούσαν τότε σε σχέση με τις σημερινές δεν τίθενται σε σύγκριση.

Αδιαμφισβήτητα ο Πειραιάς πέρασε πολύ δύσκολες στιγμές, λόγω της σημαντικής χρονοκαθυστέρησης – περίπου 3 έτη σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα – που παρουσιάστηκε στην υλοποίηση του έργου. Οι δυσμενείς συνέπειες στην τοπική αγορά του Πειραιά, σίγουρα ήταν αρκετές και κόστισαν ακριβά στους επιχειρηματίες του Κέντρου. Όμως, φαίνεται πλέον ότι βρισκόμαστε μόλις ένα βήμα πριν την επανεκκίνηση των δρομολογίων του ΤΡΑΜ στο Μεγάλο Λιμάνι, ύστερα από 40 χρόνια. Και αυτό δεν αλλάζει. Για αυτό και θεωρώ πως είναι άτοπο και πιθανότατα υποκριτικό σήμερα, λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη των τακτικών δρομολογίων, να συζητούμε περί κατάργησης του ΤΡΑΜ.

Ελπίζω οι Πειραιώτες να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους το νέο αυτό μέσο μαζικής μεταφοράς που φτάνει στην πόλη και αντίστοιχα η διοίκηση της ΜΕΤΡΟ ΑΕ, να καταρτίσει ένα λειτουργικό και ευέλικτο πρόγραμμα δρομολογίων, ώστε το ΤΡΑΜ να γίνει πιο ελκυστικό προς το ευρύ κοινό και να αισθανθούν οι Πειραιώτες ότι τουλάχιστον οι κόποι και οι θυσίες τους έπιασαν τόπο.

Τέλος καλό θα είναι να δοθεί μεγάλη προσοχή στη ενημέρωση των Πειραιωτών για την έναρξη των δρομολογίων, ώστε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διέρχονται από τις γραμμές του ΤΡΑΜ, προκειμένου να αποφευχθούν ενδεχόμενα ατυχήματα που σημειώθηκαν σε άλλες περιοχές της Αττικής.

Σπύρος Σπυρίδων

Μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας στην Επιτροπή Περιφερειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Εκτύπωση